Vrijeme je da počnete razmišljati inbound

Što je to što čini inbound marketing drugačijim od klasičnog outbound pristupa?

Gledajući samo iz perspektive krajnjeg korisnika outbound marketing koristi tehnike ‘ometanja’ nečije aktivnosti kako bi se zadobila pažnja kroz slanje raznih agresivnih tehnika promocije. One se uglavnom šalju kroz različite kanale u nadi da će njihova poruka stići do željenog potencijalnog kupca. Takve poruke nisu dovoljno usmjerene prema ciljanom kupcu i ljudi ih najčešće doživljavaju negativno jer su nametljive.

inbound protiv outbound metodologije

S druge strane imamo inbound marketing, humaniji način pristupa tržištu, uspješniji način prodaje i učinkovitiji put do zadovoljnog klijenta. Humaniji pristup smatramo osobnim, empatičnim pristupom klijentu. Osigurava potencijalnim kupcima informativni i edukativni sadržaj o proizvodima ili uslugama. Nudi stručno vodstvo kroz cijeli kupovni i prodajni ciklus klijenta. Iz pristupa koji pruža inbound, kroz sve razine i nivoe poslovanja cijeli taj proces osigurava zadovoljnog klijenta čije je zadovoljstvo ključno za uspješno poslovanje.

Cilj inbound metodologije je s ljudima ostvariti osoban kontakt, obostrano povjerenje između kupca i prodavača.

Zašto je to tako?

Digitalna transformacija je uzrok tim promjenama. Ona je dala neograničenu moć klijentima. Upravo zbog toga dolazi do velikih promjena u odnosu između klijenta i tvrtki.

U današnjem poslovnom svijetu više ne funkcionira dosadašnji pristup koji je bio bezobzirno fokusiran samo na svoj proizvod i rast pa čak i nauštrb svojih klijenata.

Po istraživanju Hub Spota :

  • 94 % klijenata je prekinulo komunikaciju s kompanijama zbog za njih beznačajnih promocija ili poruka
  • 74 % klijenata otići će konkurentu u koliko je kupovni ciklus previše kompliciran
  • 51 % klijenata više nikada ne želi raditi posao ili ostvariti ponovnu poslovnu suradnju nakon negativnog poslovnog

Suprotno tome:

  • 93 % klijenata je iskazalo lojalnost nekom brandu s ponovnom poslovnom suradnjom u koliko su se osjećali zadovoljni prilikom cijelog kupovnog ciklusa
  • 77 % klijenata dijele svoje zadovoljstvo sa svojim prijateljima na društvenim mrežama

Odgovor na ove tržišne promjene je inbound filozofija i implementacija te filozofije kroz inbound metodologiju u redovno poslovanje.

Inbound metodologija

Inbound metodologija će vam pomoći promijeniti način poslovanja. Cijela poslovna organizacija  postat će te više ljudska, više uspješnija.

Primjenom inbound metodologije svi u tvrtki će doprinijeti rastu vrijednosti kroz izgradnju stvarnih odnosa. Jača se povjerenje sa svim sudionicima vašeg poslovanja, kako među zaposlenima tako među klijentima.

Usklađenost svih dijelova poslovanja u današnje vrijeme je neizmjerno važno. Kada svi unutar tvrtke razumiju inbound filozofiju i primjenjuju inbound metodologiju to će Vam pomoći izgradi odnos pun povjerenja između tvrtki i klijenata od početka do kraja prodajnog ciklusa. S Inbound metodologijom svi će rasti i razvijati se, kako kupci, tako i vaši zaposlenici što će na kraju rezultirati i rastom cijele kompanije.

Kako izgleda inbound metodologija

inbound metodologija

Prodaja nije završetak prodajnog ciklusa u inbound metodologiji kao što je to slučaj u tradicionalnoj prodaji. Cilj inbound metodologije je da se nakon prodaje zasnuje odnos povjerenja, te da kupac postaje promotor proizvoda ili usluge .

Zadovoljstvo klijenta kreira rast vaše tvrtke.

2018-11-20T17:11:10+00:00