Kada ste zadnji puta osvježili svoju web stranicu?

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar

05.02.2020

Analissa web dizajn

Kada ste zadnji puta osvježili svoju web stranicu?

Analissa web dizajn
John Doe

John Doe

Brigita Kuhar
05.02.2020

PODUJELI NAŠ BLOG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Tradicionalni web design vs. Growth Driven Design-GDD.

Da li ste kada razmišljali o svojoj web stranici tako da se pitate čemu ona točno služi i da li ostvaruje rezultate koji se od nje očekuju? Kada ste zadnji puta promijenili nešto na svojoj web stranici, osim cijene, ponude ili eventualno dodali neki blog?

Ili ste jednostavno napravili web stranicu prije par godina i ona stoji tako kako je napravljena. Napravili ste je samo kako bi imali web stranicu.

Tradicionalni web dizajn

Analissa tradicionalni web dizajn

Ako ste se zamislili nad svojim odgovorima i ako o svoj web stranici niste razmišljali na ovaj način, Vaša web stranica je napravljena starom tehnologijom, tradicionalnim pristupom izrade web stranice. Samo zamislite, koliko se tehnologija promijenila i napredovala u zadnje vrijeme, a Vaša web stranica je izrađena starom tehnologijom i  tradicionalnim pristupom koji se nije mijenjao zadnjih 10-15 godina. Takav pristup izrade stranice je zastario, mrtav je i ne ostvaruje gotovo nikakve poslovne rezultate. 

Analissa tradicionalni web dizajn

Ako ste se zamislili nad svojim odgovorima i ako o svoj web stranici niste razmišljali na ovaj način, Vaša web stranica je napravljena starom tehnologijom, tradicionalnim pristupom 

izrade web stranice. Samo zamislite, koliko se tehnologija promijenila i napredovala u zadnje vrijeme, a Vaša web stranica je izrađena starom tehnologijom i  tradicionalnim pristupom koji se nije mijenjao zadnjih 10-15 godina. Takav pristup izrade stranice je zastario, mrtav je i ne ostvaruje gotovo nikakve poslovne rezultate. 

Današnji način izrade web stranice odnosno growth driven design je brz, jednostavan, jeftin u odnosu na tradicionalni web dizajn.

Growth Driven Design-GDD

Moderan način izrade stranice tzv. Growth Driven Design (GDD) temelji se na analizi podataka ina ponašanju Vaših korisnika na web stranici. GDD web stranica rađena je u skladu s Vašom strategijom poslovanja s ciljem što bržeg ostvarivanja postavljenih ciljeva i povrata na investiciju. Takva stranica je u svakom trenutku orijentirana prema Vašem klijentu. Upravo zbog toga ona bi trebala omogućavati brzu nadogradnju, promjenu, jednostavno održavanje i ažuriranje. Da ne govorimo da bi trebala biti optimizirana za korištenje na smart telefonima i tabletima.

Tradicionalna web stranica s tradicionalnim pristupom je zasnovana na pretpostavkama ponašanja kupca, a uz to je statična jer se rijetko i teško mijenja. Growth Driven Design pristup izradi web stranice je dijametralno suprotan. Zasnovan je na podacima o korisniku i prilagođava se njegovom ponašanju na web stranci. Promjene su brze, jednostavne, česte i jeftine.

Tradicionalni web dizajn protiv GDD

Analize pokazuju da se Growth Driven Design stranica izrađuje skoro duplo brže od tradicionalne web stranice, što smanjuje trošak izrade stranice i povećava brzinu povrata investicije.

Analissa tradicionalni-vs-GDD

Nadalje, analize pokazuju da GDD stranica generira 16,9 % više potencijalnih kupaca i ostvaruje 11,2 % veći prihod od tradicionalne web stranice s tradicionalnim pristupom izrade.
GDD stranica omogućava i potiče kontinuirani rast i razvoj cijelog poslovanja tvrtke i svih njezinih odjela, što na kraju rezultira povećanjem ukupnog prihoda tvrtke.

Analissa GDD-business-impact

Nadamo se da smo Vas potaknuli na razmišljanje o Vašoj web stranici kao marketinškoj imovini i Vašim prvim prodajnim kanalom, koji radi 24 sata dnevno svih 7 dana u tjednu.

PODUJELI NAŠ BLOG

Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

Želiš li još puno toga naučiti o INBOUND MARKETINGU ?

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter ! 

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU

PRIMAJ NAŠE NEWSLETTERE

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter !