INBOUND PRODAJA.

Metoda inbound prodaje odvija se vrlo slično kao i inbound marketing samo što se koriste različiti alati. Kao i u klasičnom outbound poslovanju teško je odrediti gdje završava marketing  i počinje prodaja. Iz tog razloga lakše je koristiti metode inbound prodaje jer je marketing obavio puno detaljniju analizu, pripremio potencijalne kupce i proveo ga kroz cijeli kupovni ciklus.

S inbound prodajom znamo tko je naš potencijalni kupca, što želi, koje mu sumnje treba otkloniti i sl. Ukoliko marketing odjel i prodajni odjel usko surađuju priprema za sami prodajni razgovor trebala bi biti puno jednostavnija. 

Obraćamo se samo onim potencijalnim kupcima koji su pokazali zanimanje za naš proizvod i već su unaprijed upoznati s njim.

zašto Analissa

Uz pomoć Analisse i njezinog tima u potpunosti će te iskoristiti prednosti inbound prodaje.

  1.  Inbound prodaju možete primijeniti na B2B i B2C . Od jednostavnijih facebook kampanja pa do e mail prodaje koja void ka prodajno orjentiranim web stranicama. Sve su to bitni korisni dijelovi prodajne strategije.
  2. Samo s jednim dobro targetiranim blogom Vi možete doći do neograničenog broja ljudi. Ako imate dobar sadržaj i Vaši postovi na internetu imaju dobar angažman Vi stvarate vjerne kupce koji uz Vas ostaju I nakon kupnje.
  3. Prodajni timovi se vrlo lako educiraju
  4. Prodajni process se odvija sa manje poteškoća

Analissa i njezin tima će Vam omogućiti

  1. Izradu detaljne prodajne strategije
  2. Obuku Vaših prodajnih timova
  3. Analiza podataka uspješnosti prodaje
  4. I izrada plana prodaje za sljedeće razdoblje pomoću svih dostupnh analitika koje obuhvaćaju sve kanale prodaje

let’s talk.

Poštujući tradicionalne vrijednosti Vaše ciljeve pretvaramo u digitalni uspjeh  budućnosti

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU