društvene mreže.

Društvene mreže i digitalne tehnologije postale su nezaobilazan način komunikacije s klijentima. Omogućavaju tvrtkama da privuku kupce svojim proizvodima ili uslugama kroz direktan odnos i komunikaciju u vrijeme i na mjestu njegovog odabira.

U koliko vođenju društvenih mreža pristupamo strateški one imaju funkciju jačanja pozicije brenda na tržištu i stvaraju lojalnost. Društvene mreže su idealni medij za inbound metodologiju i pristup kupcu. Omogućavaju komunikaciju jedan-na-jedan kojom možete biti više slobodniji i kupcu pružiti točno ono što mu je potrebno bez previše formalnosti.

Ljudi danas žele komunicirati sa ljudima a ne sa brendom.

zašto Analissa

Zajedno s Vama određujemo ciljeve i izrađujemo profil Vašeg idealnog kupca. Izrađujemo uspješne strategije za aktivnosti na društvenim mrežama.

Osim izrade strategije društvenih mreža izrađujemo: 

  • plan aktivnosti na društvenim mrežama​
  • izrađujemo očekivani plan troškova i povrat investicije
  • kreiramo kvalitetan sadržaj (content) koji prati kupovni ciklus Vašeg kupca/klijenta, prilagođen svakoj društvenoj mreži posebno
  • transparentno analiziramo postojeće rezultate
  • prilagođavamo strategiju vođenja društvenih mreža svakom klijentu posebno radi postizanja što boljih rezultata prodaje
  • aktivnosti za jačanje pozicije i prepoznatljivosti Vašeg brenda

let’s talk.

Poštujući tradicionalne vrijednosti Vaše ciljeve pretvaramo u digitalni uspjeh  budućnosti

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU