Društvene mreže, koristite li u potpunosti njihov potencijal?

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar
22.11.2019

Analissa društvene mreže

Društvene mreže, koristite li u potpunosti njihov potencijal?

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar
22.11.2019

PODIJELI NAŠ BLOG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Društvene mreže su danas nezaobilazan i svakodnevni način komuniciranja i potpuno je ne zamislivo da nemate bar jedan otvoreni profil na nekoj od dostupnih popularnih platformi. One su danas izvor informacija, zabave i edukacije. Uzrokovale su mnoge velike promjene kako u osobnim životima tako i u poslovnom svijetu.

Društvene mreže i digitalne tehnologije u poslovnom svijetu omogućuju tvrtkama da privuku kupca svojim proizvodima ili uslugama kroz direktan odnos i komunikaciju. U vrijeme i na mjestu kupčevog odabira.

Tko je Vaš idealan kupac i na kojoj društvenoj mreži se nalazi ?

  • aktivni ste na društvenim mrežama
  • svjesni važnosti prisutnosti Vašeg brenda
  • redovno objavljujete postove koji su Vam bitni i poruke koje želite poslati u javnost
  • vjerojatno postižete i određene rezultate

Samim tim se možete zapitati

  • koliko je Vaš post ili poruka prilagođen osobi koja treba Vaš proizvod ili uslugu
  • gdje se ta osoba nalazi u trenutku kada šaljete Vašu poruku
  • kako mu Vaša usluga ili proizvod može riješiti problem

Da bi Vaša prisutnost na društvenim mrežama ostvarila rezultate koje želite i da bi se uopće obratili kome želite i na pravi način, osnovno je da poznajete svog idealnog kupca.

Analissa buyer persona

Inbound metodologija ga popularno naziva  ”buyer persona” i ne samo da se u izradi profila obraća pažnja na želje, potrebe i probleme koje Vaš proizvod ili usluga rješava, nego Vi točno znate u kojoj se fazi prodajnog ciklusa ona nalazi, koje društvene

Analissa buyer persona

Inbound metodologija ga popularno naziva  ”buyer persona” i ne samo da se u izradi profila obraća pažnja na želje, potrebe i probleme 

koje Vaš proizvod ili usluga rješava, nego Vi točno znate u kojoj se fazi prodajnog ciklusa ona nalazi, koje društvene

mreže i u koje vrijeme koristi,te kakvu poruku trebate poslati da bi uspješno ostvarili prodaju.
Inbound Vam omogućuje najbrži povrat investicije i najzadovoljnije kupce.

Da li imate strategiju za vođenje društvenih mreža?

Analissa strategija društvenih mreža

2011. godine kada su društvene mreže još uvijek korištene više u privatne svrhe Gary Vaynerchuk je u svojoj prvoj knjizi „Ekonomija zahvalosti” vizionarski zamolio poduzetnike i vlasnike tvrtki da ozbiljno sagledaju drušvene mreže kao poslovnu priliku za komunikaciju sa svojim kupcima. Naglasio je važnost usmjerenja poslovanja prema potrebama kupaca. Na neki način njegova knjiga je bila najava novog poslovnog doba i još uvijek mnogim poduzetnicima može poslužiti kao vodič za poslovanje i način na koji bi tvrtke trebale biti prisutne na društvenim mrežama.

Njegovu knjigu spominjemo kao primjer iz razloga što je otvoreno naglasio važnost onoga što mnoge tvrtke ni danas nemaju, a to je Strategija vođenja društvenih mreža.

Njegova predviđanja  da će najuspješnije biti one tvrtke koje ozbiljno shvate koliko je bitno imati dobru strategiju i dobar odnos sa  klijentima pokazala su se i više nego točna.

Nakon gotovo 8 godina situacija se u velikoj mjeri promijenila i  svaka ozbiljnija tvrtka ima svoje profile na društvenim mrežama. No većina ih koristi kako bi prikupila što veći broj pratitelja i poslala svoju poruku u javnost.

Mnogima još uvijek nije jasno da društvene mreže nisu samo bitne zbog impresivnog broja pratitelja i svjesnosti o brendu. Da, ako ste nova tvrtka i nepoznat brend javnosti pa želite da što više korisnika čuje i zapamti Vaš brend. To je samo početak.

Ono najvažnije je Vaš odnos sa pratiteljima :

  • koliko su aktivni
  • koliko ih stvarno zanima Vaš brend
  • da li uopće šaljete dobru poruku, u pravo vrijeme i na pravom mjestu

Možda imate otvoreni profil na npr. Facebook-u jer se podrazumijeva da ćete doći do najvećeg broja pratitelja s obzirom koliko članova broji Facebook. Što ako Vaš idealan kupac koristi npr. Instagram i poseže za informacijama samo na toj društvenoj mreži? Da li je Vaša poruka stigla do njega? Trošite li previše vremena i novaca na krivoj društvenoj mreži?

PODIJELI NAŠ BLOG

Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

Želiš li još puno toga naučiti o INBOUND MARKETINGU ?

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter ! 

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU

PRIMAJ NAŠE NEWSLETTERE

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter !