Digitalna transformacija – o njoj svi znaju sve i nitko ništa

John Doe

John Doe

Brigita Kuhar
06.01.2020

digitalna transformacija Analissa

Digitalna transformacija – o njoj svi znaju sve i nitko ništa

digitalna transformacija Analissa

Brigita Kuhar
06.01.2020

PODIJELI NAŠ BLOG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Zasigurno jedan o češćih i većini ljudi nerazumljivih pojmova koje ćete u zadnje vrijeme pročitati ili naići na njega je ”digitalna transformacija”.

Ako se obratite google-u za pomoć nećete pronaći jednu definiciju koja je upotrebljiva u svim vrstama poslovanja. Ni mi ovdje nemamo u planu pametovati i izmišljati nove definicije nego pokušati skinuti famu s tog izraza koji mnogim poslodavcima zadaje glavobolje jer im je najčešće okidač za “to je sigurno prevelika investicija za nas” i odustanu u samom startu.

Stručnjaci, poslovnjaci, IT-ovci  pa na dalje će Vam  objasniti digitalnu transformaciju onako kako je oni doživljavaju i kako se susreću s njom u svojem poslu.

Sto ljudi, sto definicija.

Što je onda digitalna transformacija?

Najjednostavnije rečeno digitalna transformacija znači transformacija organizacije uz pomoć, odnosno na temelju digitalne tehnologije koju provode ljudi.

Znači mijenjanje poslovanja korištenjem različitih digitalnih tehnologija.

Već sada se može reći da je digitalna transformacija četvrta industrijska revolucija

Digitalne vještine danas postaju „must have“ prilikom zapošljavanja i bez znanja o digitalnoj tehnologiji i razvijanja poslovanja u digitalnom svijetu nećemo biti konkurentni na tržištu ni kao pojedinci niti kao tvrtke.

Dodatni problem nastaje što krajnji korisnici puno brže osjete, usvajaju i koriste digitalnu transformaciju nego tvrtke.

Taj proces kod tvrtki ide puno sporije jer se promijene događaju na svim nivoima poslovanja unutar same organizacije.

No dobra vijest je da je sam razvoj postepen i ne mora biti velika investicija ako Vi trenutno niste u mogućnosti. Bitno je da ste svjesni potreba Vaših kupaca i u skladu s mogućnostima napravite strategiju razvoja koja se može postepeno implementirati u poslovanje.

Budimo realni, za neke tvrtke je digitalna transformacija izrada internet stranice ili njezin redizajn i ne mora svaki poslodavac misliti da odmah mora imati takve informacijske sustave koje imaju velike svjetske kompanije. 

Ali vrlo je bitno probuditi svijest onih koji spavaju, jer bez promjena opstanka nema.

Budimo realni, za neke tvrtke je digitalna transformacija izrada internet stranice ili njezin redizajn i ne mora svaki poslodavac misliti da odmah mora imati takve informacijske sustave koje imaju velike svjetske kompanije. Ali vrlo je bitno probuditi svijest onih koji spavaju jer bez promjena opstanka nema.

Generalno gledajući najveći utjecaj digitalne transformacije je vidljiv na ponašanju kupaca prilikom donošenja odluke o kupovini, kome vjeruju i koja očekivanja imaju od proizvoda i usluga.

Ključno je u ovom trenutku da tvrtke promijene način razmišljanja i približe se klijentu. To će im pomoći da lakše prepoznaju promjene u njihovim navikama i potrebama i tome prilagode svoj način poslovanja.

Mnogi se danas kao primjer uspješne digitalne transformacije pozivaju na Uber i sl. Simpatično mišljenje o digitalnoj transformaciji i njezinoj evoluciji možete pročitati u kolumni Dražena Tomića

Koliko god se proces digitalne transformacije činio jednostavnim on to nije. Uvoditi inovacije samo radi trenda, a ne poznavati navike i potrebe Vašeg klijenta neće Vas odvesti na put do uspjeha.

digitalna transformacija Analisaa

Kako bi se uspješno provela digitalna transformacija Vašeg poslovanja potrebno je izraditi digitalnu strategiju koja je u skladu s poslovnom strategijom Vaše tvrtke. Kolikom brzinom i na kojem nivou ovisi o trenutnoj situaciji.

Bitno je samo da se krećete naprijed i u dobrom pravcu. 

PODIJELI NAŠ BLOG

Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

Želiš li još puno toga naučiti o INBOUND MARKETINGU ?

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter ! 

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU

PRIMAJ NAŠE NEWSLETTERE

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter !