Da li je sadržaj Vaše web stranice uspješan?

Brigita Kuhar

Brigita Kuhar

30.04.2020

mjerite li uspješnost bloga

PODUJELI NAŠ BLOG

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Sigurno ste puno puta čuli izreku sadržaj je kralj. Zašto je to tako još 2010. godine je objasnio Rupert Murdoch. On je rekao da je sadržaj kralj vladar svega elektronskog.

No kakve to veze ima s inboundom metodologijom? Pa upravo zbog toga što je sadržaj i agilna izrada web stranica glavno gorivo inbound metodologije . On se provlači kroz cijeli digitalni marketing, ne samo inbound metodologiju.

Dva su osnovna zadatka sadržaja

  • Privući posjetitelja da dođe na našu web stranicu
  • Putem dobrog sadržaja voditi posjetitelja od dolaska na web stranicu kroz sve marketinške i prodajne kanale, do krajnjeg cilja kojeg želimo postići na stranici

Svaki blog bi trebao biti pisan zbog jednog od ova dva razloga.

Zadatak nam je otkriti koji dijelovi bloga ili vrsta bloga najuspješnije ostvaruje svoj cilj te ga u budućnosti što efikasnije primjenjivati kod naše ciljane skupine.

Kako mjeriti uspješnost SADRŽAJA NA WEB STRANICI ?

Navest ćemo par metrika koje nam mogu pomoću u tome.

1.Koliko sadržaj na Vašoj stranici generira posjetitelja i od kuda ti posjetitelji dolaze?

uspješnost CTA

Zadatak ovog mjerenja je otkriti od kuda dolazi promet koji ostvaruje cilj Vašeg sadržaja. Kada analiziramo od kuda na web stranicu dolazi najveći dio prometa, zadatak nam je poboljšati rezultate onih kanala koji ne ostvaruju očekivane rezultate.

Npr. U koliko nam najmanje prometa dolazi s društvenih mreža, moramo analizirati zašto je to tako i uložiti dodatne napore da bi ispravili greške i omogućili tom kanalu ostvarivanje boljih rezultata.

2.Broj individualnog posjeta na blog i zadržavanje na njemu

broj indvidualnog posjeta na blog

S vremenom će te otkriti koje teme bloga najbolje ostvaruju postavljene ciljeve kod vaše ciljane skupine. Dogodit će se situacija da će neke teme bloga biti bolje prihvaćene od drugih te da će biti više i duže čitane od strane vaše ciljane skupine.

Upravo je cilj ovog mjerenja prepoznati teme koje najbolje odgovaraju vašoj ciljanoj skupini i koje teme postižu najbolje rezultate te ih u budućnosti namjenski primjenjivati.

*Ne zaboravite da su slike i jasni podnaslovi  vrlo važni kod pisanja bloga jer privlače pažnju i mogu biti glavni razlog zbog kojeg će netko odlučiti pročitati blog.

3. Koliki broj posjetitelja sadržaj pretvara u redovne čitatelje?

broj posjetitelja sadržaj pretvara u redovne čitatelje

Što je veći ovaj postotak to je uspješniji sadržaj.

S vremenom će zadatak bloga osim da generira više posjetitelja na stranici biti i pretvaranje tih posjetitelja u redovne čitatelje te njihov ulaz u marketing i prodajni kanal.

U koliko imamo veliki broj posjetitelja na stranici a mali broj redovnih čitatelja trebali bi analizirati što je tome razlog.Također nam se može dogoditi i obrnuta situacija.

Pažljivom analizom ove dvije situacije sigurno možete naći uspješan tip sadržaja koji će kod Vaše ciljane skupine garantirati zadovoljavajući omjer i jednih i drugih.

4. Uspješnost CTA - Call-To-Action

uspješnost CTA

Da bi naši posjetitelji postali redovni trebali bi imati  kontakt formu koja će omogućiti posjetitelju ostaviti tražene podatke. Kontakt formi ima više na web stranici, a ne samo jedna te mogu biti drugačije dizajnirane i skupljati različite podatke. Zadatak ove metrike je otkriti koja kontakt forma je uspješnija.

Na osnovu te informacije možemo druge kontakt forme doraditi i poboljšati njihovu učinkovitost.

Sve ove navedene metrike nam omogućavaju da donesemo zaključke koliko nam je blog učinkovit te koliko ostvaruje cilj zašto je napisan.

Osim toga ove metrike nam omogućavaju da loš rezultat bloga pretvorimo u uspješan i tako ostvarimo ciljeve bloga. 

PODUJELI NAŠ BLOG

Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

Želiš li još puno toga naučiti o INBOUND MARKETINGU ?

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter ! 

SJEDIŠTE

Analissa d.o.o.
Jelenčica 10
10 000 Zagreb
Croatia

Analissa tim
O NAMA
MENU

PRIMAJ NAŠE NEWSLETTERE

Ako želite biti u toku s novostima na području inbound marketinga, inbound prodaje i digitalnog poslovanja upiši svoje podatke i primaj naš newsletter !